Annons


TIPS PÅ HELKROPPSPASS


Hej gullisar!

Jag får ofta frågor om upplägg på bra träningspass, så här har ni ett kanonbra pass som tränar hela kroppen. Kör hela eller bara väl valda delar som passar just dig. 

För att hålla dig uppdaterad och få fler sådana här typer av upplägg – följ FIT BY AMMIE på Facebook. Där lägger jag upp såna här tips med jämna mellanrum!

Annons

Boxjumps 20 x 4


Bulgariska utfall 10/ben x 4

Sneda crunches jobba 50 sek/vila 20 x 4

Benresningar jobba 50 sek/vila 20 sek x 4

Ryggresningar 30 x 4

Armhävningar 10 x 3

Bicep curl 10 x 4

Armhävningar 10 x 4 (kan du inte göra på fötter, öva hellre med händerna på en låda hellre än knäna i marken)
   

   
Vi tränar och håller såklart igång även på semestrar. Det är en för viktig del av vår livsstil för att skippa bara för att vi är bortresta. Sedan blir det såklart mer god mat och gottis när man är på semester 😉 Så värt att hålla igång!
 

Det bästa med löpning och PWs är att du kan göra det precis överallt du kommer i hela världen, och det enda som behövs är ett par bra träningsskor (vilket inte tar speciellt mycket plats i resväskan).

Nu har vi ju i och för sig ett fantastiskt hotellgym, med utsikt över skyskraporna, men då jag fortfarande vill vara extra rädd om min axel blir det mest cardio nu. Har dock dragit av ett benpass, funkade utmärkt.

Xx, Amelie 

Kommentera





Laddar